loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 60 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Ashampoo Office نرم افزاری بسیار موثر جهت ویرایش و مدیریت فایلهای و پرونده ها میباشد. این نرم افزار شامل چند نرم افزار جانبی جهت ویرایش فایل های Word و بقیه فرمت های روز میباشد. نرم افزار TextMaker که همراه این پیکیج میباشد جهت ویرایش و پردازش فایل های نوشتاری میباشد. PlanMaker برنامه دیگر موجود در این پکیج یک نرم افزار ساده از نوع نرم افزارهای صفحه گسترده میباشد که فرمت بسیاری از جمله Excel را نیز پشتیبانی  مینماید که شامل بیش از ۳۳۰ دستورالعمل محاسباتی میباشد که به شما جهت انواع محاسبات کمک مینماید. Presentations نرم افزار دیگر این پکیج میباشد که جهت ارائه مطالب مختلف در قالب یک کنفرانس و یا سخنرانی سمینار میتواند مورد استفاده قرار بگیرد که شامل قالب های حرفه ای و از پیش طراحی شده میباشد که همراه با انیمیشن ها و افکت های مختلف که بر پایه تکنولوژی DirectX طراحی شده میتواند یک ارائه خسته کننده را جذاب تر از پیش نماید و حضار را تحت تاثیر قرار دهد.

Amir.M بازدید : 62 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Sony Sound Forge نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد. ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج ، پشتیبانی از صداهای ۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت بر روی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند. ضبط زنده ی Instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن Effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل فایل ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت Track های تنهای Karaoke خود ، با ابزارهای Vocal Eraser خواهید بود.

Amir.M بازدید : 47 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


CyberLink PowerDVD یکی از بهترین برنامه های پخش فایلهای چند رسانه ای میباشد. این برنامه به شما امکان نمایش فایلها و مالتی میدیا های HD و ۳D را میدهد که این امکان و کیفیت پخش آن این برنامه را نسبت به بقیه برنامه ها منحصر به فرد مینماید. پخش فیلم های ۳D ، ویدئو های Capture شده خانگی ، انواع فایل های HD و فایلهای متفاوت صوتی از دیگر قابلیت های این برنامه در پخش انواع فایلهاست.

Amir.M بازدید : 58 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ashampoo Photo Commander یک همراه ایده آل برای شماست که تمام امکانات شامل ویرایش ، بهینه سازی و مدیریت را برای عکس های دیجیتال دارا می باشد. مشاهده مینیاتوری در نسخه جدید به شما این امکان را میدهد که نگاهی سریع به تمامی عکس هایی که در یک پوشه گردآوری شده است را داشته باشید. همچنین شما میتوانید عکس های خود را بر اساس پارامترهای مختلف و متنوع مدیریت و دسته بندی نمایید. در این نسخه به غیر از عکس میتوانید فایل های صوتی یا ویدئویی را نیز مدیریت نمایید. همچنین امکان ویرایش دسته جمعی عکس ها نیز از امکانات دیگری است که در این نسخه همچنان پشتیبانی میگردد و گسترده تر نیز گردیده است. همچنین شما میتوانید نور ، رنگ و سایر پارامترهای مربوط به عکس را تغییر داده و با استفاده از افکت های موجود به عکس های خود جلوه زیباتری ببخشید.

Amir.M بازدید : 53 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Nightmares from the Deep: The Cursed Hear یکی دیگر از عناوین پرطرفدار HOG می باشد که به تازگی نسخه فینال آن منتشر شده است . شما صاحب یک موزه هستید که دختر شما توسط ارواح دزدان دریایی ربوده شده است . آن ها به یاد معشوقه قدیم خود افتاده اند و شما می بایست تا قبل از دیر شدن دختر خود را نجات دهید ! شما به سرعت می بایست موزه خود را رها کنید و به عمق دریا سفر کنید و در کشتی دزدان دریایی که به علت گذشت زمان با رشد گیاهان سبز شده است ، قدم بگذارید و دختر خود را نجات دهید .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 15,788