loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 64 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

Amir.M بازدید : 77 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Bigasoft Total Video Converter یکی از قوی ترین و بهترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت های ویدئویی و در اصلاح کانورت کردن آنها به یک دیگر می باشد . یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار  ، سرعت این نرم افزار است که به جرات می توان گفت سریع ترین نرم افزار در زیمنه تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و یا موزیک می باشد . فرمت های تحت پشتیبانی این نرم افزار AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV و بسیاری دیگر از فرمت های دیگر می باشد . همچنین این نرم افزار قبالیت تبدیل فایل های با فرمت های موبایل ، mp4 , تلویزیون و … را به یکدیگر دارد . همچنین نرم افزار Bigasoft Total Video Converter  قابلیت پلی بک کردن فایل های دستگاه های iPod, iPhone, BlackBerry, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Pocket PC, Creative Zen, Xbox, Archos را نیز دارا می باشد . البته همیشه یک ویدئو کانورتور خوب باید قابلیت تبدیل فرمت های فایل های موزیک را نیز دارا باشد که Bigasoft Total Video Converter این قابلیت را نیز به خوبی در خود جا داده و قابلیت تبدیل فرمت های فایل های صوتی  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA و بسیاری دیگر از فرمت ها را دارا می باشد . از دیگر حسن های این نرم افزار می توان به محیط ساده و در عین حال حرفه ای و کاربر پسند اشاره کرد .

Amir.M بازدید : 52 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Real Player یک پلیر قدرتمند جهت پخش فیلم ها و آهنگ ها می باشد . حتما همگی نام این پلیر را شنیده اید و یا از آن استفاده کرده اید . امروز ما نسخه Plus این نرم افزار که نسخه ی حرفه ای تر نسبت به نسخه معمولی می باشد را آماده کرده ایم. و اما در مورد خصوصیات این پلیر : این پلیر غیر از پخش فایل های شما به شما اجازه می دهد تا از بین میلیون ها آهنگ و فیلم جدید روز دنیا ، به انتخاب خودتان فیلم و یا آهنگ انتخاب کنید و توسط این پلیر بخرید یا دانلود نمایید. البته برخی از این فیلم ها و آهنگ ها رایگان نیستند و برای گرفتن آنها مجبور به پرداخت هزینه هستید . همچنین می توانید توسط این پلیر قدرتمند ، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید و دسته بندی کنید تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . شما همچنین می توانید با یک کلیک ساده ، ترک ها و فایل ها را از CD یا DVD در داخل کامپیوتر خود ذخیره نمایید و به راحتی آنها را در قسمت media library قرار دهید تا هر وقت که خواستید بدون نیاز به دیسک مورد نظر به فایل ها دسترسی داشته باشید . همچنین می توانید موزیک ها و آهنگ های خود را درون CD بریزید بدون اینکه برنامه خاصی جهت رایت کردن داشته باشید در واقع Real Player علاوه بر اینکه یک پلیر بسیار قدرتمند به شمار می آید ، توانایی رایت و مدیریت فایل های شما را دارد. این پلیر همچنین قابلیت گذاشتن زیرنویس بر روی فیلم ها را دارد و زیر نویس فیلم ها را به راحتی پخش خواهد کرد . همچنین موقع نصب این پلیر از شما سوال می شود آیا میخواهید این پلیر را وارد اینترنت کنید ؟ که اگر تیک این قسمت را بزنید قادر خواهید بود تا ویدئو های در سطح اینترنت را به رحتی و یا یک کلیک دریافت نمایید . به طور مثال ویدئو های سایت یوتیوب را با یکی کلی ساده می توانید توسط این پلیر دانلود نمایید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های کلیدی Real Player کانورت کردن یا همان تبدیل کردن فایل های ویدئویی ب فرمت های با کیفیت و بی کیفیت می باشد به طوری که می توانید مثلا فایل با فرمت WMA را به MKV تبدیل نمایید .

Amir.M بازدید : 176 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


نرم افزار CorelDRAW تنها یک وسیله برای ویرایش عکس نیست ؛ بلکه شما می توانید در این نرم افزار با مقدار دهی ها و انجام طراحی ها ، تصاویر زیبا و بدیعی خلق کنید. این نرم افزار بخش های مختلفی همچون گرافیک وب و انیمیشن را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند در زمینه ی طراحی و گرافیک وب نیز فعالیت انجام دهد. در نسخه جدید این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز به نرم افزار گرافیکی اضافه گشته و از نظر سرعت اجرا که اغلب کاربران با آن مشکل داشته اند ، بهبود فراوانی یافته که به محبوب تر شدن هر چه بیشتر این نرم افزار کمک بسزایی خواهد کرد. نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite دارای بخش طرح های آماده نیز می باشد که توسط خود نرم افزار و توسط افراد حرفه ای طراحی گشته اند و برای آشنایی بیشتر با قدرت این نرم افزار مهیا شده اند ؛ لازم به ذکر است شما می توانید از این نمونه طرح ها برای زیبا کردن طراحی خود نیز بهره ببرید. بهبود سرعت این نرم افزار نیز تنها محدود به اجرای نرم افزار نیست ، بلکه این نسخه از این نرم افزار قادر است با سرعت فوق العاده بالا فونت ها ، تصاویر ، طراحی ها ، استایل ها ، براش ها و سایر موارد را مورد بررسی قرار دهد و به بانک اطلاعاتی خود اضافه نماید. با نرم افزار Corel Draw شما قادر خواهید بود به ایجاد وب سایت گرافیکی و انیمیشن اقدام نمایید و در سریع ترین زمان ممکن بهترین طراحی ها را ایجاد و به نشر آنها بپردازید ؛ در مورد این بخش نیز امکانات بسیار زیادی از جمله امکان مشاهده آنلاین طراحی های انجام شده بر روی وب به نرم افزار اضافه گردیده است که کار طراحان وب را بسیار ساده خواهد نمود. این نرم افزار کرل همچنین قادر است تمام خروجی های ایجاد شده با نرم افزار های مختلف هچون فتوشاپ را باز نموده و مورد ویرایش قرار دهد. از جمله فرمت هایی که این نرم افزار قادر است از آنها پشتیبانی کاملی به عمل آورد می توان به PDF, JPG, PNG, EPS, AI, TIFF, PSD, DOCX اشاره نمود که پرکاربرد ترین فرمت ها در زمینه طراحی و گرافیک می باشند. به طور کلی می توان Corel را یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی طراحی به شمار آورد و اگر با گرافیک سروکار دارید و این نرم افزار را تجربه نکرده اید یا از ورژن های قدیمی تر استفاده می کنید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم.

Amir.M بازدید : 62 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Sony Sound Forge نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد. ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج ، پشتیبانی از صداهای ۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت بر روی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند. ضبط زنده ی Instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن Effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل فایل ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت Track های تنهای Karaoke خود ، با ابزارهای Vocal Eraser خواهید بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 15,729