loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 87 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


سایت Green Horse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی(خصوصا دولت امریکا) نیز از آن حمایت می کنند


مزایای این سایت :
1- شما در این سایت استخدام می شوید .
2- حقوق ماهیانه دریافت می کنید.
3- دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند .
4- درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود.
5- این سایت تنها سایتی است که سقف درآمد بالایی دارد. سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ 100000 دلار  ( چیزی در حدود ۹۰ میلیون تومان . اونم در ماه !) است.
6- رشد زیر مجموعه های شما به صورت تعادلی نیست که یکی از امتیازات این سایت است که در کمتر سایتی دیده می شود .
7- ثبت نام دراین سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است


لطفا براي آشنايي بيشتر و ثبت نام در سايت گرين هورس به ادامه مطلب برويد...

Amir.M بازدید : 134 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (2)


رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.


|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

Amir.M بازدید : 72 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Dolphin Browser HD مرورگری کامل و قدرتمند برای گوشی های آندورید است که علاوه بر سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب ، دارای امکانات و قابلیت های متعددی است که مسلماً وب گردی با گوشی را برای شما لذت بخش تر می کند. قابلیت اضافه کردن پلاگین های گوناگون ، انتخاب وب سایت های موردعلاقه برای دسترسی سریعتر ، خواندن و ذخیره ی RSS سایت های گوناگون ، ۱۴ زبان مختلف ، مدیریت حرفه ای تب های بازشده ، پشتیبانی از تم های مختلف و … از سایر ویژگی های مرورگر دلفین است که جدیدترین نسخه آن در ادامه مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد. برای اجرا و استفاده از این نرم افزار نیاز به سیستم عامل آندروید نسخه  ۲٫۰٫۱ و یا بالاتر دارید.

Amir.M بازدید : 70 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی بسیار زیبا و جذاب Noogra Nuts را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این کنترل یک سنجاب بازیگوش را برعهده خواهید داشت که با سر خود می تواند آجیل ها را بشکند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

Amir.M بازدید : 81 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید.

Amir.M بازدید : 65 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

Amir.M بازدید : 83 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
نرم افزار Sumatra PDF 2.1.6422 در قالب پی دی اف و پشتیبانی کامل از فرمت های PDF, DjVu, XPS, CBR, CBZ برای ویندوز است. این نرم افزار دارای محیط بسیار راحت و ساده است و در عین حل بسیار کارامد برای خواندن فایل های پی دی اف فراهم شده و همچنین شما می توانید اسناد خود را بدون هیچ زحمتی با استفاده از این نرم افزار چاپ کنید!

Amir.M بازدید : 89 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Sothink Logo Maker  یک نرم افزارحرفه ای و پیشرفته برای طراحی لوگو می باشد . شاید شما بلد نباشید با نرم افزار های معروف لوگوسازی و آرم سازی کار کنید و وقت و هزینه آموزش دیدن این برنامه ها رو نیز نداشته باشید و فردی مبتدی در زمینه ساخت لوگو و تصاویر گرافیکی باشید در نتیجه ما به شما  Sothink Logo Maker  را پیشنهاد میکنیم چرا که این نرم افزار دارای بیش از ۵۰۰ لوگوی آماده می باشد که میتوانید رنگ این لوگو ها رو به راحتی تغییر دهید هم چنین این نرم افزار دارای فونت های بسیاری  می باشد و چندین افکت زیبا که در اکثر برنامه ها برای متن ها پیدا نمی شود را داراست . در این برنامه سعی شده تا همه افراد بتوانند با آن کار کنند و از کار با آن لذت کافی را ببرند . شما در این نرم افزار تنها با چند کلیک ساده میتوانید لوگوی مورد نظر خود را آماده کنید چرا که وجود بیش از ۸۵۰۰ Object آماده در این برنامه کار را برای شما بسیار هموار میکند !

Amir.M بازدید : 111 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |


|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۸ گیگابایت|

Amir.M بازدید : 78 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار TeraCopy Pro باعث افزایش چشمگیر سرعت در هنگام کپی و انتقال پوشه ها و فایلها به مسیرهای مورد نظر شما می گردد. در واقع وقتی شما پوشه ای را با استفاده از روش Copy/Paste معمولی از محلی به محل دیگر کپی می کنید پنجره ی کوچکی ظاهر می گردد که با سرعتی متناسب با حجم پوشه عملیات کپی را انجام می دهد اما وقتی همین کار را با استفاده از این نرم افزار انجام می دهید سرعت کپی پوشه تا چند برابر افزایش می یابد ، زیرا این نرم افزار علاوه بر انجام عملیات کپی در هنگام کپی کردن ، بر پوشه ی مورد نظر مدیریت می کند تا فایل ها به طور دقیق و با سرعتی مناسب کپی شوند. آیکون این نرم افزار پس از نصب در منوی کلیک راست موس ظاهر می گردد تا شما سریعتر بتوانید از این نرم افزار برای کپی و انتقال پوشه ها و فایلهای مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار در هنگام کپی کردن در کادر مستطیل شکلی که ظاهر می گردد اطلاعات دقیقی نظیر حجم دقیق فایل کپی شده ، درصد دقیق انتقال فایل ، مدت زمان دقیق باقی مانده ، تعداد دقیق فایلهای کپی شده و … را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر کپی کردن شما می توانید از این نرم افزار برای انتقال پوشه ها و فایلهای مورد نظرتان هم استفاده کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان خاموش کردن سیستم پس از کپی و انتقال فایهای حجیم و همچنین داشتن گزینه ی Pause به جهت توقف موقت در حین عملیات کپی و انتقال اشاره کرد.

Amir.M بازدید : 64 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

Amir.M بازدید : 67 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ashampoo GetBack Photo یک نرم افزار برای بازیابی عکس های پاک شده یا از دست رفته شما از هر درایوی است. حتما تا به حال شده که عکسی را بدون اطلاع یا به صورت اشتباهی پاک کنید یا از فلشتان عکسی پاک شود و شما به وسیله نرم افزار های ریکاوری عادی قادر به بازیابی آنها نباشید چرا که نرم افزار های ریکاوری معمولا بسیاری عکس ها را بازیابی میکنند اما آن عکس ها دیگر قابل نمایش نیستند و قابلیت نشان دادن آنها وجود ندارد یا در بسیاری از مواقع حجم عکس ها و کیفیت عکس ها بسیار پایین است یا حتی بسیاری از نرم افزار های ریکاوری معمولی و غیر تخصصی تصاویر ، تمامی فرمت های عکس ها را پشتیبانی نمیکنند و فقط فرمت های معروف و مهم را بازیابی میکنند اما Ashampoo GetBack Photo قادر خواهد بود تا به صورت سریع و مطئمن تمامی عکس ها و تصاویر از دست رفته یا پاک شده شما را بازیابی کند . این نرم افزار حتی قادر به بازیابی عکس هایی است که درون یک فایل  word  یا pdf بوده اند و شما این فایل ها را از بین برده اید و این نرم افزار عکس ها را از داخل این فایل ها بازیابی کرده و بهصورت جداگانه تحویل شما میدهد .

Amir.M بازدید : 65 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

cFosSpeed یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه افزایش سرعت اینترنت و وبگردی می باشد و این برنامه سرعت وبگردی را به بالاترین سطح خود می رساند . طبق ادعای سازندگان این نرم افزار قادر خواهد بود تا سرعت بارگذاری صفحات اینترنت را در هر مرورگری تا ۶ برابر افزایش دهد که آمار بسیار قابل قبولی به نظر می رسد . عملا این نرم افزار برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت ها یا ایمیل می باشد و تاثیر چندانی در سرعت دانلود ندارد البته بی تاثیر هم نیست . این برنامه از ترفند Traffic Shaping استفاده می کند . Traffic Shaping یکی از راه های معروف و مهم برای بهینه سازی سرعت اینترنت می باشد که از راه های دیگر بسیار عملی تر و فنی تر است . در واقع Traffic Shaping اجازه می دهد تا از بیشترین توان اینترنت خود استفاده کنید و با خیال راحت به وبگردی و یا بازی آنلاین بپردازید . یکی از نکات مهم برای بازی ها آنلاین وبکم ها ، پینگ می باشد که سرعت انتقاد تصویر و ورودی و خروجی است . این نرم افزار تاثیر بسیار زیاد و بالایی در بهبود پینگ از طرف شما دارد در نتیجه باعث می شود تا بسیار راحت تر به انجام بازی های آنلاین یا چت تصویری بپردازید.

Amir.M بازدید : 64 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

USB Safely Remove یک بهینه ساز یا در اصطلاح utility برای خارج کردن سریع و ایمین فلش و usb و یا هر نوع رایور خارجی متصل به کامپیوتر اععم از مودم وایرلس یا دوربین یا موبایل می باشد . کار این نرم افزار فقط ذخیره زمان برای شما و تسریع در امر خارج کردن دیوایس های ورودی نیست بلکه این نرم افزار تمامی برنامه های را که موقع وصل بودن فلش به کامپیوتر شما از طرق فلش اجرا شده اند مثل اوتوران و … را می بندد و در واقع به صورت بسیار ایمین و مطمئن درایو ورودی را قطع میکند تا کمترین آسیب به کامپیوتر شما و دستگاه متصل به کامپیوتر شما برسد . با این نرم افزار شما به صورت خیلی سریع تر از حالت Safely remove hardware که در ویندوز وجود دارد می توانید درایور را از کامپیوتر خود قطع کنید . این برنامه به صورت هم زمان قادر به قطع اتصال تمامی درایور های ورودی به کامپیوتر شما بدون هیچ محدودیتی خواهد بود و این کار را در سریع ترین زمان ممکن و از ایمن ترین راه انجام خواهد داد .

Amir.M بازدید : 53 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

DAEMON Tools یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ساخت درایو مجازی ، رایت سی دی و دی وی دی ، ساخت ایمیج ( فایل با فرمت ISO) ، اعمال تغییر در فایل های ISO ، ساخت فایل های ISO از یک پوشه یا چندین پوشه ، فشرده سازی و ذخیره سازی اطلاعات و فایل ها ، از بین بردن فایل های ایمیج ، تغییر فرمت فایل های ISO ، کپی کردن اطلاعات و فایل های معولی و یا با فرمت ISO بر روی HD DVD و blue ray و …. می باشد . اما این ها فقط بخشی از قابلیت های این نرم افزار می باشد و نسخه ای که امروز برای شما آماده کردیم نسخه ی پیشرفته و در واقع فوق پیشرفته نرم افزار (Pro Advanced) می باشد که بسیار حرفه ای تر از نسخه عادی و معمولی نرم افزار است . در این نسخه امکاناتی همچون ساخت همزمان ۳۲ درایو مجازی نیز فراهم شده تا همزمان بتوان ۳۲ فایل ISO را باز کرد . و اما قابلیت اصلی و کلی این نرم افزار ساخت درایو مازی می باشد . این یعنی شما میتوانید بدون اینکه فایل های آماده به رایت بر روی cd / dvd را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید دقیقا انگار دارید از روی سی دی یا دی وی دی فایل ها را باز میکنید !

Amir.M بازدید : 77 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Bigasoft Total Video Converter یکی از قوی ترین و بهترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت های ویدئویی و در اصلاح کانورت کردن آنها به یک دیگر می باشد . یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار  ، سرعت این نرم افزار است که به جرات می توان گفت سریع ترین نرم افزار در زیمنه تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و یا موزیک می باشد . فرمت های تحت پشتیبانی این نرم افزار AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV و بسیاری دیگر از فرمت های دیگر می باشد . همچنین این نرم افزار قبالیت تبدیل فایل های با فرمت های موبایل ، mp4 , تلویزیون و … را به یکدیگر دارد . همچنین نرم افزار Bigasoft Total Video Converter  قابلیت پلی بک کردن فایل های دستگاه های iPod, iPhone, BlackBerry, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Pocket PC, Creative Zen, Xbox, Archos را نیز دارا می باشد . البته همیشه یک ویدئو کانورتور خوب باید قابلیت تبدیل فرمت های فایل های موزیک را نیز دارا باشد که Bigasoft Total Video Converter این قابلیت را نیز به خوبی در خود جا داده و قابلیت تبدیل فرمت های فایل های صوتی  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA و بسیاری دیگر از فرمت ها را دارا می باشد . از دیگر حسن های این نرم افزار می توان به محیط ساده و در عین حال حرفه ای و کاربر پسند اشاره کرد .

Amir.M بازدید : 60 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Fireburst یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که پلیرها را به دنیایی از دیوانگی و آتیش می برد . در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . آتش برجسته ترین عنصر مسابقه های شما می باشد ، به عنوان مثال شما می توانید با آتش زدن خودروی خود ، آن را ایمن کنید و یا با منفجر کردن ماشین های سایر رقبا ، آن ها از دور مسابقه خارح کنید چیزی که در این بازی مهم می باشد ، برنده شده به هرقیمتی است . بازی دارای ۱۵ مرحله و مپ می باشد که به همراه ۱۶ اتومبیل مختلف در چهار دسته مختلف همانند ماشین های ۴X4 ،‌ ماشین های Buggys ،‌خودروهای تقویت شده و ماشین های مخصوص جاده های خاکی عرضه است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جدید را به همراه کرک معتبر SKIDROW دریافت کنید .

Amir.M بازدید : 63 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است.

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد.

Amir.M بازدید : 104 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۷ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Amir.M بازدید : 83 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


The Walking Dead Episode 1 فصل اول از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

Amir.M بازدید : 63 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۲ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰х۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

Amir.M بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Runaway With The Circus در سال ۱۹۳۰ در کشور فرانسه در حال جریان است . سبک این بازی Hidden Object می باشد و به تازگی منتشر شده است . داستان بازی در مورد یک زن جوان و بی بضاعت می باشد که دارای یک سیرک حیوانات است . شما می بایست به او کمک کنید تا شهرت سیرک خود را بالا ببرد و شخصیت داستان را به عشقش برسانید . امیدواریم از حل پازل های این بازی نهایت لذت را ببرید .

Amir.M بازدید : 71 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Big Fish Legend v1.0 – یک بازی دوبعدی و کم حجم برای ویندوز می باشد . در این بازی شما می بایست به یک گربه ی کوچک کمک کنید تا به هدف خود برسد . هدف او پیروز شدن بر چهار رئیس و محافظ است تا قدرت هایی خاص به او بدهند . شما تنها با پرش و جمع کردن جواهرات ۶۰ مرحله ی بازی را می بایست طی کنید تا به هدف خود برسید . برای مشاهده تصاویری از بازی ، به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Paper Zombie این بازی با بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود ، یکی از محبوبترین بازی های سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با سرعت عمل ، به زامبی های کاغذی شلیک کنید که برای این کار سلاح های مختلف با قابلیت متفاوت را در اختیار خواهید داشت . با کشتن زامبی ها ، امتیاز به دست می آوردید تا مراحل بالاتر را باز کنید . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید .

Amir.M بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Cestos2 Party Time یک بازی آنلاینو جند نفره بسیار زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل آندروید است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.شما برای این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید، چون بازی به صورت آنلاین بوده و امکان بازی به صورت آفلاین وجو ندارد. ولی چون گیم پلی بازی سنگین است ترافیک زیادی مصرف نمیکند. بازی از چند مینی گیم تشکیل شده است. شما پس از کانکت به سرور و انتخاب حریف توسط خود بازی به طور تصادفی به یکی از گیم ها متصل میشوید.به طور کلی ۶-۷ مینی گیم وجود دارد که همگی آنها یک وجه مشترک دارند.شما در تمامی آنها ۳توپ در اختیار دارید و میبایست به جهت دادن به آنها گیم موردنظر را انجام دهید. برای مثال در مینی گیم Mines شما میبایست توپ های خود را از برخورد به مین ها حفظ کنید.باقی گیم ها نیز با یکبار بازی کردن قابل درک خواهند بود.در صورت برنده شدن در پایان هر گیم به شما مقداری سکه و XP داده میشود که میتوانید از آنها برای طراحی Avatar خود استفاده کنید.نکته جالب دیگر این بازی وجود تعداد زیادی پلیر ایرانی است.

Amir.M بازدید : 56 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Genuine Registry Doctor 2.5.4.2 یک نرم افزار قدرتمند جهت بهینه سازی کامپیوتر می باشد . حتما تا به حال شده در ویندوز به ارور های متعدد و باگ های زیادی بر بخورید که قادر به رفع آنها نباشید و برای حل آنها نیاز به یک نرم افزار حرفه ای داشته باشید .  Genuine Registry Doctor 2.5.4.2 دقیقا همان نرم افزاری است که شما میخواهید . این نرم افزار قابلیت رفع همه ارور ها و باگ ها را دارا می باشد و در کمترین زمان ممکن می تواند کامپیوتر شما را بهینه کند و همچنین سرعت کامپیوتر و امنیت کامپیوتر شما را تا حد بسیار خوبی بالا ببرد . خصوصیت خوب  Genuine Registry Doctor 2.5.4.2 صرفه جویی در وقت است ! یعنی این نرم افزار در سریع ترین زمان ممکن کار های اسکن و فیکس کردن و بهینه کردن را انجام می دهد و تا حد زیادی در زمان شما صرفه جویی می شود . قابلیت های دیگر : Startup Manager, Disk Cleaner, File Pulverizer  و . … . یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار ، رایگان بودن آن است و این که لازم نیست نرم افزار را کرک یا پچ کنید و با مشکلات عدم کرک شدن و .. مواجه شوید و کافی است تا فقط نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید . این نرم افزار با یوزر ها به صورت دوستانه بر خورد میکند یعنی کرک و پچ و … بازی ها و برنامه های دیگر را جزو مشکلات به حساب نمی آورد و کاری به آنها ندارد .

Amir.M بازدید : 52 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Real Player یک پلیر قدرتمند جهت پخش فیلم ها و آهنگ ها می باشد . حتما همگی نام این پلیر را شنیده اید و یا از آن استفاده کرده اید . امروز ما نسخه Plus این نرم افزار که نسخه ی حرفه ای تر نسبت به نسخه معمولی می باشد را آماده کرده ایم. و اما در مورد خصوصیات این پلیر : این پلیر غیر از پخش فایل های شما به شما اجازه می دهد تا از بین میلیون ها آهنگ و فیلم جدید روز دنیا ، به انتخاب خودتان فیلم و یا آهنگ انتخاب کنید و توسط این پلیر بخرید یا دانلود نمایید. البته برخی از این فیلم ها و آهنگ ها رایگان نیستند و برای گرفتن آنها مجبور به پرداخت هزینه هستید . همچنین می توانید توسط این پلیر قدرتمند ، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید و دسته بندی کنید تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . شما همچنین می توانید با یک کلیک ساده ، ترک ها و فایل ها را از CD یا DVD در داخل کامپیوتر خود ذخیره نمایید و به راحتی آنها را در قسمت media library قرار دهید تا هر وقت که خواستید بدون نیاز به دیسک مورد نظر به فایل ها دسترسی داشته باشید . همچنین می توانید موزیک ها و آهنگ های خود را درون CD بریزید بدون اینکه برنامه خاصی جهت رایت کردن داشته باشید در واقع Real Player علاوه بر اینکه یک پلیر بسیار قدرتمند به شمار می آید ، توانایی رایت و مدیریت فایل های شما را دارد. این پلیر همچنین قابلیت گذاشتن زیرنویس بر روی فیلم ها را دارد و زیر نویس فیلم ها را به راحتی پخش خواهد کرد . همچنین موقع نصب این پلیر از شما سوال می شود آیا میخواهید این پلیر را وارد اینترنت کنید ؟ که اگر تیک این قسمت را بزنید قادر خواهید بود تا ویدئو های در سطح اینترنت را به رحتی و یا یک کلیک دریافت نمایید . به طور مثال ویدئو های سایت یوتیوب را با یکی کلی ساده می توانید توسط این پلیر دانلود نمایید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های کلیدی Real Player کانورت کردن یا همان تبدیل کردن فایل های ویدئویی ب فرمت های با کیفیت و بی کیفیت می باشد به طوری که می توانید مثلا فایل با فرمت WMA را به MKV تبدیل نمایید .

Amir.M بازدید : 66 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


OpenCloner Blue-Cloner یکی از ابزار ها و نرم افزار های ساخته شده برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلو ری می باشد . این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود . این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها رو روی هادر دیسک رایت کند . یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی یک ذره هم کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت می دهند . هم چنین جدید ترین نسخه از OpenCloner Blue-Cloner که امروز برای شما آماده کرده ایم قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد .

Amir.M بازدید : 56 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


اکثر ویندوزها پس از گذشت چندوقت از زمان نصب دیگر کارایی اول خود را ندارند و رفته رفته ضعیف تر شده و با سرعت کمتری کارها را انجام میدهد.دلیل آن هم تغییراتی است که در اثر نصب برنامه ها، نفوذ ویروس ها و آلوده کردن فایل های سیستمی ویندوز است. در چنین حالتی کاربر تصمیم میگیرد تا ویندوز خود را عوض کند. و عوض کرن ویندوز عواقب زیادی از جمله نصب دوباره برنامه های نصب شده و تنظیم دوباره سیستم عامل بنا به خواست شما میباشد. اما روش ساده تری هم برای رفع این مشکل هست.نرم افزار Ashampoo WinOptimizer یک ابزار کارآمد برای تشخیص مشکلات سیستم عامل و درنتیجه برطرف کردن آن است که به صورت خودکار عمل میکند. این نسخه برنامه، نسخه v9.4.3 Multilanguage میباشد که نسبت به سری های قبی خود سرعت و دقت بیشتری در رفع مشکلات سیستم عامل دارد.

Amir.M بازدید : 61 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


نرم افزار Wolfcoders SecurityCam یک ابزار ویژه و بسیار کارآمد برای نظارت بر دوربین های مداربسته میباشد که هم اکنون نسخه v1.2.0.9 این برنامه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.شما بوسیله این نرم افزار میتوانید از راه دور و بوسیله اینترنت بر دوربین های خود نظارت کنید. ویژگی بسیار جالب این نرم افزار این است که پس از شناسایی دوربین و متصل شدن به آن، به محض به حرکت درآمد چیزی جلوی دوربین شروع به ضبط میکند و سپس خروجی را به دوصورت عکس و تصاویر ویدیویی (بسته به درخواست کاربر) ذخیره میکند.

Amir.M بازدید : 121 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی آندروید Stickman BMX Stunts یکی دیگر از سری بازی های معروف Stickman میباشد که توانسته مثل نسخه های قبلی خودش طرفداران را راضی نگه دارد.شما در این بازی وظیفه هدایت یک دوچرخه سوار را برعهده دارید و میبایست بدون اینکه به موانع برخورد کنید مراحل را به پایان رسانید. همچنین در طول مسیر حرکت ستاره هایی نیز وجود دارد که با جمع آوری آنها میتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید.بازی از نظر گرافیکی قابل قبول است و همچنین موسیقی متن فوق العاده بازی به شما انرژی خاصی برای ادامه بازی میدهد. کنترل بازی نیز به دوصورت است.حالت Basic برای گوشی های Single Touch که فقط شامل رکاب زدن و پریدن از موانع میشود و حالت Advanced که مخصوص گوشی های Multi Touch بوده و به شما این امکان را میدهد که کنترل بهتری بر روی هدایت کاراکتر داشته باشید. بازی شامل ۴۵ مرحله در ۳ محیط مختلف میباشد که با پیشرفت بازی مراحل سخت تر میشوند. اما در طول مسیر هر مرحله معمولا یک یا دو چک پوینت وجود دارد که در صورت برخورد به مانع بازی از همانجا ادامه خواهد یافت. به طور کلی میتوان گفت که این بازی به اندازه پرندگان خشمگین اعتیادآور است و میتواند ساعت ها شما را پای گوشی بند کند. این نسخه از بازی بر روی آندروید ۲٫۱ به بالا قابل نصب خواهد بود.

Amir.M بازدید : 74 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Splash PRO یک پلیر قدرتمند در زمینه پخش و ویرایش فایل های ویدئویی می باشد . یکی از قابلیت های مهم این پلیر گذاشتن فیلتر واضح کننده تصویر و ویدئو می باشد . بدین طریق که شما هر فرمتی مثل mkv , wma  و …. به این نرم افزار بدهیدسعی می کند تا فرمت این فایل شما را به HD که بالاترین کیفیت است برساند و وضوح تصویر را بیشتر کند . همچنین این نرم افزار طوری ساخته شده تا کمترین مصرف انرژی را از رایانه شما داشته باشد و مصرف انرژی یک نکته مهم برای دارندگان لپ تاپ است.

Amir.M بازدید : 52 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max 2013 بسته ای نرم افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی ، متحرک سازی و رندر می باشد. این نرم افزار ابتدا در محیط DOS توسط گروه Yost ساخته شد و کمپانی Autodesk آن را تکثیر کرد. پس از انتشار نسخه ۴ نرم افزار ، این محصول برای محیط Windows باز نویسی و با نام ۳D studio Max روانه بازار شد. از جمله توانایی های دیگر این نرم افزار قابلیت متحرک سازی آن می باشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کرده است. همچنین این محصول دارای Plugin های متعدد و قدرتمندی می باشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

Amir.M بازدید : 64 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


امروزه با افزایش تعداد رشته های فنی و مهندسی علاقه ی افراد به این نوع رشته افزایش چشمگیری داشته است. همانطور که میدانید در اکثر رشته های مهندسی افراد برای تهیه پروژه خود نیاز دارند تا با کمک نرم افزاری ابتدا آن را بر روی رایانه طراحی و آنالیز کنند و سپس آن را به مرحله اجرا برسانند. تا به حال در زمینه ی نرم افزار های فنی و مهندسی برنامه های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آنها مختص رشته ی خاصی است و دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی میباشد. یکی از نرم افزار های معروفی که اکثر دانشجویان و مهندسین رشته ی عمران از آن استفاده می کنند نرم افزار AutoCAD 2013 است. در واقع اتوکد نام نرم ‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌ های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند. این محصول ساخت شرکت آمریکایی Autodesk میباشد و در دسامبر سال ۱۹۸۲ اولین نسخه برنامه آن را تولید نمود که تا به حال نسخه های مختلفی از این نرم افزار را روانه ی بازار کرده است. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya است که در زمینه ی انیمیشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد.

Amir.M بازدید : 57 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Autodesk Maya 2013 پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی ، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه ‌ای استفاده می‌شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار ، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی (Customization) آن است که به کاربران حرفه ‌ای اجازه می ‌دهد به سادگی محیط آن را به محیط دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه ، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می ‌توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس ، MEL و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل این نرم افزار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

Amir.M بازدید : 176 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


نرم افزار CorelDRAW تنها یک وسیله برای ویرایش عکس نیست ؛ بلکه شما می توانید در این نرم افزار با مقدار دهی ها و انجام طراحی ها ، تصاویر زیبا و بدیعی خلق کنید. این نرم افزار بخش های مختلفی همچون گرافیک وب و انیمیشن را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند در زمینه ی طراحی و گرافیک وب نیز فعالیت انجام دهد. در نسخه جدید این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز به نرم افزار گرافیکی اضافه گشته و از نظر سرعت اجرا که اغلب کاربران با آن مشکل داشته اند ، بهبود فراوانی یافته که به محبوب تر شدن هر چه بیشتر این نرم افزار کمک بسزایی خواهد کرد. نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite دارای بخش طرح های آماده نیز می باشد که توسط خود نرم افزار و توسط افراد حرفه ای طراحی گشته اند و برای آشنایی بیشتر با قدرت این نرم افزار مهیا شده اند ؛ لازم به ذکر است شما می توانید از این نمونه طرح ها برای زیبا کردن طراحی خود نیز بهره ببرید. بهبود سرعت این نرم افزار نیز تنها محدود به اجرای نرم افزار نیست ، بلکه این نسخه از این نرم افزار قادر است با سرعت فوق العاده بالا فونت ها ، تصاویر ، طراحی ها ، استایل ها ، براش ها و سایر موارد را مورد بررسی قرار دهد و به بانک اطلاعاتی خود اضافه نماید. با نرم افزار Corel Draw شما قادر خواهید بود به ایجاد وب سایت گرافیکی و انیمیشن اقدام نمایید و در سریع ترین زمان ممکن بهترین طراحی ها را ایجاد و به نشر آنها بپردازید ؛ در مورد این بخش نیز امکانات بسیار زیادی از جمله امکان مشاهده آنلاین طراحی های انجام شده بر روی وب به نرم افزار اضافه گردیده است که کار طراحان وب را بسیار ساده خواهد نمود. این نرم افزار کرل همچنین قادر است تمام خروجی های ایجاد شده با نرم افزار های مختلف هچون فتوشاپ را باز نموده و مورد ویرایش قرار دهد. از جمله فرمت هایی که این نرم افزار قادر است از آنها پشتیبانی کاملی به عمل آورد می توان به PDF, JPG, PNG, EPS, AI, TIFF, PSD, DOCX اشاره نمود که پرکاربرد ترین فرمت ها در زمینه طراحی و گرافیک می باشند. به طور کلی می توان Corel را یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی طراحی به شمار آورد و اگر با گرافیک سروکار دارید و این نرم افزار را تجربه نکرده اید یا از ورژن های قدیمی تر استفاده می کنید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم.

Amir.M بازدید : 67 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


Spy Emergency در واقع یک نرم افزار ضد جاسوسی ، ضد Malware و ضد اسپم حرفه ای می باشد. این نرم افزار ویندوز شما را در برابر هزاران بد افزار و برنامه های بلا استفاده مانند اسپای وار ها ، Adware ها ، اسپم ، ویروس ، تروجان ، کرم های اینترنتی کی لاگر ها و بسیاری دیگر امن نگاه می دارد. این نرم افزار به هیچ وجه از سرعت سیستم شما نمیکاهد و با تشخیص بیش از ۹۸۵,۰۰۰ ویروس ، امنیت بی نظیری را به سیستم شما هدیه می دهد.

Amir.M بازدید : 58 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Genie Timeline یک ماشین زمان همه کاره برای ویندوز محسوب میگردد که به صورت اتوماتیک سیستم شما را بک آپ گرفته و از تمام فایل ها و فولدر های شما نسخه پشایبان تهیه مینماید. این برنامه با محیط کاربری بسیار ساده و شیک به شما این امکان  را میدهد که از سیستم خود به صورت Real-Time نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی یک هارد اکسترنال یا بروی نقطه ای بروی شبکه ذخیره نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 266
  • بازدید کلی : 15,825