loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 133 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (2)


رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.


|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

Amir.M بازدید : 110 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |


|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۸ گیگابایت|

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Fireburst یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که پلیرها را به دنیایی از دیوانگی و آتیش می برد . در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . آتش برجسته ترین عنصر مسابقه های شما می باشد ، به عنوان مثال شما می توانید با آتش زدن خودروی خود ، آن را ایمن کنید و یا با منفجر کردن ماشین های سایر رقبا ، آن ها از دور مسابقه خارح کنید چیزی که در این بازی مهم می باشد ، برنده شده به هرقیمتی است . بازی دارای ۱۵ مرحله و مپ می باشد که به همراه ۱۶ اتومبیل مختلف در چهار دسته مختلف همانند ماشین های ۴X4 ،‌ ماشین های Buggys ،‌خودروهای تقویت شده و ماشین های مخصوص جاده های خاکی عرضه است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جدید را به همراه کرک معتبر SKIDROW دریافت کنید .

Amir.M بازدید : 63 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است.

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد.

Amir.M بازدید : 83 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


The Walking Dead Episode 1 فصل اول از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

Amir.M بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Runaway With The Circus در سال ۱۹۳۰ در کشور فرانسه در حال جریان است . سبک این بازی Hidden Object می باشد و به تازگی منتشر شده است . داستان بازی در مورد یک زن جوان و بی بضاعت می باشد که دارای یک سیرک حیوانات است . شما می بایست به او کمک کنید تا شهرت سیرک خود را بالا ببرد و شخصیت داستان را به عشقش برسانید . امیدواریم از حل پازل های این بازی نهایت لذت را ببرید .

Amir.M بازدید : 71 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Big Fish Legend v1.0 – یک بازی دوبعدی و کم حجم برای ویندوز می باشد . در این بازی شما می بایست به یک گربه ی کوچک کمک کنید تا به هدف خود برسد . هدف او پیروز شدن بر چهار رئیس و محافظ است تا قدرت هایی خاص به او بدهند . شما تنها با پرش و جمع کردن جواهرات ۶۰ مرحله ی بازی را می بایست طی کنید تا به هدف خود برسید . برای مشاهده تصاویری از بازی ، به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 15,746