loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 72 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Dolphin Browser HD مرورگری کامل و قدرتمند برای گوشی های آندورید است که علاوه بر سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب ، دارای امکانات و قابلیت های متعددی است که مسلماً وب گردی با گوشی را برای شما لذت بخش تر می کند. قابلیت اضافه کردن پلاگین های گوناگون ، انتخاب وب سایت های موردعلاقه برای دسترسی سریعتر ، خواندن و ذخیره ی RSS سایت های گوناگون ، ۱۴ زبان مختلف ، مدیریت حرفه ای تب های بازشده ، پشتیبانی از تم های مختلف و … از سایر ویژگی های مرورگر دلفین است که جدیدترین نسخه آن در ادامه مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد. برای اجرا و استفاده از این نرم افزار نیاز به سیستم عامل آندروید نسخه  ۲٫۰٫۱ و یا بالاتر دارید.

Amir.M بازدید : 69 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی بسیار زیبا و جذاب Noogra Nuts را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این کنترل یک سنجاب بازیگوش را برعهده خواهید داشت که با سر خود می تواند آجیل ها را بشکند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Paper Zombie این بازی با بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود ، یکی از محبوبترین بازی های سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با سرعت عمل ، به زامبی های کاغذی شلیک کنید که برای این کار سلاح های مختلف با قابلیت متفاوت را در اختیار خواهید داشت . با کشتن زامبی ها ، امتیاز به دست می آوردید تا مراحل بالاتر را باز کنید . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید .

Amir.M بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Cestos2 Party Time یک بازی آنلاینو جند نفره بسیار زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل آندروید است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.شما برای این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید، چون بازی به صورت آنلاین بوده و امکان بازی به صورت آفلاین وجو ندارد. ولی چون گیم پلی بازی سنگین است ترافیک زیادی مصرف نمیکند. بازی از چند مینی گیم تشکیل شده است. شما پس از کانکت به سرور و انتخاب حریف توسط خود بازی به طور تصادفی به یکی از گیم ها متصل میشوید.به طور کلی ۶-۷ مینی گیم وجود دارد که همگی آنها یک وجه مشترک دارند.شما در تمامی آنها ۳توپ در اختیار دارید و میبایست به جهت دادن به آنها گیم موردنظر را انجام دهید. برای مثال در مینی گیم Mines شما میبایست توپ های خود را از برخورد به مین ها حفظ کنید.باقی گیم ها نیز با یکبار بازی کردن قابل درک خواهند بود.در صورت برنده شدن در پایان هر گیم به شما مقداری سکه و XP داده میشود که میتوانید از آنها برای طراحی Avatar خود استفاده کنید.نکته جالب دیگر این بازی وجود تعداد زیادی پلیر ایرانی است.

Amir.M بازدید : 120 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی آندروید Stickman BMX Stunts یکی دیگر از سری بازی های معروف Stickman میباشد که توانسته مثل نسخه های قبلی خودش طرفداران را راضی نگه دارد.شما در این بازی وظیفه هدایت یک دوچرخه سوار را برعهده دارید و میبایست بدون اینکه به موانع برخورد کنید مراحل را به پایان رسانید. همچنین در طول مسیر حرکت ستاره هایی نیز وجود دارد که با جمع آوری آنها میتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید.بازی از نظر گرافیکی قابل قبول است و همچنین موسیقی متن فوق العاده بازی به شما انرژی خاصی برای ادامه بازی میدهد. کنترل بازی نیز به دوصورت است.حالت Basic برای گوشی های Single Touch که فقط شامل رکاب زدن و پریدن از موانع میشود و حالت Advanced که مخصوص گوشی های Multi Touch بوده و به شما این امکان را میدهد که کنترل بهتری بر روی هدایت کاراکتر داشته باشید. بازی شامل ۴۵ مرحله در ۳ محیط مختلف میباشد که با پیشرفت بازی مراحل سخت تر میشوند. اما در طول مسیر هر مرحله معمولا یک یا دو چک پوینت وجود دارد که در صورت برخورد به مانع بازی از همانجا ادامه خواهد یافت. به طور کلی میتوان گفت که این بازی به اندازه پرندگان خشمگین اعتیادآور است و میتواند ساعت ها شما را پای گوشی بند کند. این نسخه از بازی بر روی آندروید ۲٫۱ به بالا قابل نصب خواهد بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 15,772