loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 56 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


اکثر ویندوزها پس از گذشت چندوقت از زمان نصب دیگر کارایی اول خود را ندارند و رفته رفته ضعیف تر شده و با سرعت کمتری کارها را انجام میدهد.دلیل آن هم تغییراتی است که در اثر نصب برنامه ها، نفوذ ویروس ها و آلوده کردن فایل های سیستمی ویندوز است. در چنین حالتی کاربر تصمیم میگیرد تا ویندوز خود را عوض کند. و عوض کرن ویندوز عواقب زیادی از جمله نصب دوباره برنامه های نصب شده و تنظیم دوباره سیستم عامل بنا به خواست شما میباشد. اما روش ساده تری هم برای رفع این مشکل هست.نرم افزار Ashampoo WinOptimizer یک ابزار کارآمد برای تشخیص مشکلات سیستم عامل و درنتیجه برطرف کردن آن است که به صورت خودکار عمل میکند. این نسخه برنامه، نسخه v9.4.3 Multilanguage میباشد که نسبت به سری های قبی خود سرعت و دقت بیشتری در رفع مشکلات سیستم عامل دارد.

Amir.M بازدید : 61 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


نرم افزار Wolfcoders SecurityCam یک ابزار ویژه و بسیار کارآمد برای نظارت بر دوربین های مداربسته میباشد که هم اکنون نسخه v1.2.0.9 این برنامه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.شما بوسیله این نرم افزار میتوانید از راه دور و بوسیله اینترنت بر دوربین های خود نظارت کنید. ویژگی بسیار جالب این نرم افزار این است که پس از شناسایی دوربین و متصل شدن به آن، به محض به حرکت درآمد چیزی جلوی دوربین شروع به ضبط میکند و سپس خروجی را به دوصورت عکس و تصاویر ویدیویی (بسته به درخواست کاربر) ذخیره میکند.

Amir.M بازدید : 120 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی آندروید Stickman BMX Stunts یکی دیگر از سری بازی های معروف Stickman میباشد که توانسته مثل نسخه های قبلی خودش طرفداران را راضی نگه دارد.شما در این بازی وظیفه هدایت یک دوچرخه سوار را برعهده دارید و میبایست بدون اینکه به موانع برخورد کنید مراحل را به پایان رسانید. همچنین در طول مسیر حرکت ستاره هایی نیز وجود دارد که با جمع آوری آنها میتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید.بازی از نظر گرافیکی قابل قبول است و همچنین موسیقی متن فوق العاده بازی به شما انرژی خاصی برای ادامه بازی میدهد. کنترل بازی نیز به دوصورت است.حالت Basic برای گوشی های Single Touch که فقط شامل رکاب زدن و پریدن از موانع میشود و حالت Advanced که مخصوص گوشی های Multi Touch بوده و به شما این امکان را میدهد که کنترل بهتری بر روی هدایت کاراکتر داشته باشید. بازی شامل ۴۵ مرحله در ۳ محیط مختلف میباشد که با پیشرفت بازی مراحل سخت تر میشوند. اما در طول مسیر هر مرحله معمولا یک یا دو چک پوینت وجود دارد که در صورت برخورد به مانع بازی از همانجا ادامه خواهد یافت. به طور کلی میتوان گفت که این بازی به اندازه پرندگان خشمگین اعتیادآور است و میتواند ساعت ها شما را پای گوشی بند کند. این نسخه از بازی بر روی آندروید ۲٫۱ به بالا قابل نصب خواهد بود.

Amir.M بازدید : 74 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Splash PRO یک پلیر قدرتمند در زمینه پخش و ویرایش فایل های ویدئویی می باشد . یکی از قابلیت های مهم این پلیر گذاشتن فیلتر واضح کننده تصویر و ویدئو می باشد . بدین طریق که شما هر فرمتی مثل mkv , wma  و …. به این نرم افزار بدهیدسعی می کند تا فرمت این فایل شما را به HD که بالاترین کیفیت است برساند و وضوح تصویر را بیشتر کند . همچنین این نرم افزار طوری ساخته شده تا کمترین مصرف انرژی را از رایانه شما داشته باشد و مصرف انرژی یک نکته مهم برای دارندگان لپ تاپ است.

Amir.M بازدید : 52 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max 2013 بسته ای نرم افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی ، متحرک سازی و رندر می باشد. این نرم افزار ابتدا در محیط DOS توسط گروه Yost ساخته شد و کمپانی Autodesk آن را تکثیر کرد. پس از انتشار نسخه ۴ نرم افزار ، این محصول برای محیط Windows باز نویسی و با نام ۳D studio Max روانه بازار شد. از جمله توانایی های دیگر این نرم افزار قابلیت متحرک سازی آن می باشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کرده است. همچنین این محصول دارای Plugin های متعدد و قدرتمندی می باشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

Amir.M بازدید : 64 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


امروزه با افزایش تعداد رشته های فنی و مهندسی علاقه ی افراد به این نوع رشته افزایش چشمگیری داشته است. همانطور که میدانید در اکثر رشته های مهندسی افراد برای تهیه پروژه خود نیاز دارند تا با کمک نرم افزاری ابتدا آن را بر روی رایانه طراحی و آنالیز کنند و سپس آن را به مرحله اجرا برسانند. تا به حال در زمینه ی نرم افزار های فنی و مهندسی برنامه های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آنها مختص رشته ی خاصی است و دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی میباشد. یکی از نرم افزار های معروفی که اکثر دانشجویان و مهندسین رشته ی عمران از آن استفاده می کنند نرم افزار AutoCAD 2013 است. در واقع اتوکد نام نرم ‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌ های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند. این محصول ساخت شرکت آمریکایی Autodesk میباشد و در دسامبر سال ۱۹۸۲ اولین نسخه برنامه آن را تولید نمود که تا به حال نسخه های مختلفی از این نرم افزار را روانه ی بازار کرده است. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya است که در زمینه ی انیمیشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد.

Amir.M بازدید : 57 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Autodesk Maya 2013 پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی ، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه ‌ای استفاده می‌شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار ، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی (Customization) آن است که به کاربران حرفه ‌ای اجازه می ‌دهد به سادگی محیط آن را به محیط دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه ، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می ‌توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس ، MEL و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل این نرم افزار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

Amir.M بازدید : 176 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


نرم افزار CorelDRAW تنها یک وسیله برای ویرایش عکس نیست ؛ بلکه شما می توانید در این نرم افزار با مقدار دهی ها و انجام طراحی ها ، تصاویر زیبا و بدیعی خلق کنید. این نرم افزار بخش های مختلفی همچون گرافیک وب و انیمیشن را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند در زمینه ی طراحی و گرافیک وب نیز فعالیت انجام دهد. در نسخه جدید این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز به نرم افزار گرافیکی اضافه گشته و از نظر سرعت اجرا که اغلب کاربران با آن مشکل داشته اند ، بهبود فراوانی یافته که به محبوب تر شدن هر چه بیشتر این نرم افزار کمک بسزایی خواهد کرد. نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite دارای بخش طرح های آماده نیز می باشد که توسط خود نرم افزار و توسط افراد حرفه ای طراحی گشته اند و برای آشنایی بیشتر با قدرت این نرم افزار مهیا شده اند ؛ لازم به ذکر است شما می توانید از این نمونه طرح ها برای زیبا کردن طراحی خود نیز بهره ببرید. بهبود سرعت این نرم افزار نیز تنها محدود به اجرای نرم افزار نیست ، بلکه این نسخه از این نرم افزار قادر است با سرعت فوق العاده بالا فونت ها ، تصاویر ، طراحی ها ، استایل ها ، براش ها و سایر موارد را مورد بررسی قرار دهد و به بانک اطلاعاتی خود اضافه نماید. با نرم افزار Corel Draw شما قادر خواهید بود به ایجاد وب سایت گرافیکی و انیمیشن اقدام نمایید و در سریع ترین زمان ممکن بهترین طراحی ها را ایجاد و به نشر آنها بپردازید ؛ در مورد این بخش نیز امکانات بسیار زیادی از جمله امکان مشاهده آنلاین طراحی های انجام شده بر روی وب به نرم افزار اضافه گردیده است که کار طراحان وب را بسیار ساده خواهد نمود. این نرم افزار کرل همچنین قادر است تمام خروجی های ایجاد شده با نرم افزار های مختلف هچون فتوشاپ را باز نموده و مورد ویرایش قرار دهد. از جمله فرمت هایی که این نرم افزار قادر است از آنها پشتیبانی کاملی به عمل آورد می توان به PDF, JPG, PNG, EPS, AI, TIFF, PSD, DOCX اشاره نمود که پرکاربرد ترین فرمت ها در زمینه طراحی و گرافیک می باشند. به طور کلی می توان Corel را یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ی طراحی به شمار آورد و اگر با گرافیک سروکار دارید و این نرم افزار را تجربه نکرده اید یا از ورژن های قدیمی تر استفاده می کنید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم.

Amir.M بازدید : 67 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


Spy Emergency در واقع یک نرم افزار ضد جاسوسی ، ضد Malware و ضد اسپم حرفه ای می باشد. این نرم افزار ویندوز شما را در برابر هزاران بد افزار و برنامه های بلا استفاده مانند اسپای وار ها ، Adware ها ، اسپم ، ویروس ، تروجان ، کرم های اینترنتی کی لاگر ها و بسیاری دیگر امن نگاه می دارد. این نرم افزار به هیچ وجه از سرعت سیستم شما نمیکاهد و با تشخیص بیش از ۹۸۵,۰۰۰ ویروس ، امنیت بی نظیری را به سیستم شما هدیه می دهد.

Amir.M بازدید : 58 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Genie Timeline یک ماشین زمان همه کاره برای ویندوز محسوب میگردد که به صورت اتوماتیک سیستم شما را بک آپ گرفته و از تمام فایل ها و فولدر های شما نسخه پشایبان تهیه مینماید. این برنامه با محیط کاربری بسیار ساده و شیک به شما این امکان  را میدهد که از سیستم خود به صورت Real-Time نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی یک هارد اکسترنال یا بروی نقطه ای بروی شبکه ذخیره نمایید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 197
  • بازدید کلی : 15,756