loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 64 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

Amir.M بازدید : 66 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ashampoo GetBack Photo یک نرم افزار برای بازیابی عکس های پاک شده یا از دست رفته شما از هر درایوی است. حتما تا به حال شده که عکسی را بدون اطلاع یا به صورت اشتباهی پاک کنید یا از فلشتان عکسی پاک شود و شما به وسیله نرم افزار های ریکاوری عادی قادر به بازیابی آنها نباشید چرا که نرم افزار های ریکاوری معمولا بسیاری عکس ها را بازیابی میکنند اما آن عکس ها دیگر قابل نمایش نیستند و قابلیت نشان دادن آنها وجود ندارد یا در بسیاری از مواقع حجم عکس ها و کیفیت عکس ها بسیار پایین است یا حتی بسیاری از نرم افزار های ریکاوری معمولی و غیر تخصصی تصاویر ، تمامی فرمت های عکس ها را پشتیبانی نمیکنند و فقط فرمت های معروف و مهم را بازیابی میکنند اما Ashampoo GetBack Photo قادر خواهد بود تا به صورت سریع و مطئمن تمامی عکس ها و تصاویر از دست رفته یا پاک شده شما را بازیابی کند . این نرم افزار حتی قادر به بازیابی عکس هایی است که درون یک فایل  word  یا pdf بوده اند و شما این فایل ها را از بین برده اید و این نرم افزار عکس ها را از داخل این فایل ها بازیابی کرده و بهصورت جداگانه تحویل شما میدهد .

Amir.M بازدید : 65 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

cFosSpeed یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه افزایش سرعت اینترنت و وبگردی می باشد و این برنامه سرعت وبگردی را به بالاترین سطح خود می رساند . طبق ادعای سازندگان این نرم افزار قادر خواهد بود تا سرعت بارگذاری صفحات اینترنت را در هر مرورگری تا ۶ برابر افزایش دهد که آمار بسیار قابل قبولی به نظر می رسد . عملا این نرم افزار برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت ها یا ایمیل می باشد و تاثیر چندانی در سرعت دانلود ندارد البته بی تاثیر هم نیست . این برنامه از ترفند Traffic Shaping استفاده می کند . Traffic Shaping یکی از راه های معروف و مهم برای بهینه سازی سرعت اینترنت می باشد که از راه های دیگر بسیار عملی تر و فنی تر است . در واقع Traffic Shaping اجازه می دهد تا از بیشترین توان اینترنت خود استفاده کنید و با خیال راحت به وبگردی و یا بازی آنلاین بپردازید . یکی از نکات مهم برای بازی ها آنلاین وبکم ها ، پینگ می باشد که سرعت انتقاد تصویر و ورودی و خروجی است . این نرم افزار تاثیر بسیار زیاد و بالایی در بهبود پینگ از طرف شما دارد در نتیجه باعث می شود تا بسیار راحت تر به انجام بازی های آنلاین یا چت تصویری بپردازید.

Amir.M بازدید : 64 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

USB Safely Remove یک بهینه ساز یا در اصطلاح utility برای خارج کردن سریع و ایمین فلش و usb و یا هر نوع رایور خارجی متصل به کامپیوتر اععم از مودم وایرلس یا دوربین یا موبایل می باشد . کار این نرم افزار فقط ذخیره زمان برای شما و تسریع در امر خارج کردن دیوایس های ورودی نیست بلکه این نرم افزار تمامی برنامه های را که موقع وصل بودن فلش به کامپیوتر شما از طرق فلش اجرا شده اند مثل اوتوران و … را می بندد و در واقع به صورت بسیار ایمین و مطمئن درایو ورودی را قطع میکند تا کمترین آسیب به کامپیوتر شما و دستگاه متصل به کامپیوتر شما برسد . با این نرم افزار شما به صورت خیلی سریع تر از حالت Safely remove hardware که در ویندوز وجود دارد می توانید درایور را از کامپیوتر خود قطع کنید . این برنامه به صورت هم زمان قادر به قطع اتصال تمامی درایور های ورودی به کامپیوتر شما بدون هیچ محدودیتی خواهد بود و این کار را در سریع ترین زمان ممکن و از ایمن ترین راه انجام خواهد داد .

Amir.M بازدید : 53 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

DAEMON Tools یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ساخت درایو مجازی ، رایت سی دی و دی وی دی ، ساخت ایمیج ( فایل با فرمت ISO) ، اعمال تغییر در فایل های ISO ، ساخت فایل های ISO از یک پوشه یا چندین پوشه ، فشرده سازی و ذخیره سازی اطلاعات و فایل ها ، از بین بردن فایل های ایمیج ، تغییر فرمت فایل های ISO ، کپی کردن اطلاعات و فایل های معولی و یا با فرمت ISO بر روی HD DVD و blue ray و …. می باشد . اما این ها فقط بخشی از قابلیت های این نرم افزار می باشد و نسخه ای که امروز برای شما آماده کردیم نسخه ی پیشرفته و در واقع فوق پیشرفته نرم افزار (Pro Advanced) می باشد که بسیار حرفه ای تر از نسخه عادی و معمولی نرم افزار است . در این نسخه امکاناتی همچون ساخت همزمان ۳۲ درایو مجازی نیز فراهم شده تا همزمان بتوان ۳۲ فایل ISO را باز کرد . و اما قابلیت اصلی و کلی این نرم افزار ساخت درایو مازی می باشد . این یعنی شما میتوانید بدون اینکه فایل های آماده به رایت بر روی cd / dvd را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید دقیقا انگار دارید از روی سی دی یا دی وی دی فایل ها را باز میکنید !

Amir.M بازدید : 77 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Bigasoft Total Video Converter یکی از قوی ترین و بهترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت های ویدئویی و در اصلاح کانورت کردن آنها به یک دیگر می باشد . یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار  ، سرعت این نرم افزار است که به جرات می توان گفت سریع ترین نرم افزار در زیمنه تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و یا موزیک می باشد . فرمت های تحت پشتیبانی این نرم افزار AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV و بسیاری دیگر از فرمت های دیگر می باشد . همچنین این نرم افزار قبالیت تبدیل فایل های با فرمت های موبایل ، mp4 , تلویزیون و … را به یکدیگر دارد . همچنین نرم افزار Bigasoft Total Video Converter  قابلیت پلی بک کردن فایل های دستگاه های iPod, iPhone, BlackBerry, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Pocket PC, Creative Zen, Xbox, Archos را نیز دارا می باشد . البته همیشه یک ویدئو کانورتور خوب باید قابلیت تبدیل فرمت های فایل های موزیک را نیز دارا باشد که Bigasoft Total Video Converter این قابلیت را نیز به خوبی در خود جا داده و قابلیت تبدیل فرمت های فایل های صوتی  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA و بسیاری دیگر از فرمت ها را دارا می باشد . از دیگر حسن های این نرم افزار می توان به محیط ساده و در عین حال حرفه ای و کاربر پسند اشاره کرد .

Amir.M بازدید : 60 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Fireburst یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که پلیرها را به دنیایی از دیوانگی و آتیش می برد . در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . آتش برجسته ترین عنصر مسابقه های شما می باشد ، به عنوان مثال شما می توانید با آتش زدن خودروی خود ، آن را ایمن کنید و یا با منفجر کردن ماشین های سایر رقبا ، آن ها از دور مسابقه خارح کنید چیزی که در این بازی مهم می باشد ، برنده شده به هرقیمتی است . بازی دارای ۱۵ مرحله و مپ می باشد که به همراه ۱۶ اتومبیل مختلف در چهار دسته مختلف همانند ماشین های ۴X4 ،‌ ماشین های Buggys ،‌خودروهای تقویت شده و ماشین های مخصوص جاده های خاکی عرضه است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جدید را به همراه کرک معتبر SKIDROW دریافت کنید .

Amir.M بازدید : 63 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است.

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 15,723