loading...
دانلود نرم افزار،بازي،عكس،قالب وبلاگ و سايت
Amir.M بازدید : 103 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۷ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Amir.M بازدید : 83 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


The Walking Dead Episode 1 فصل اول از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

Amir.M بازدید : 63 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۲ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰х۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

Amir.M بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Runaway With The Circus در سال ۱۹۳۰ در کشور فرانسه در حال جریان است . سبک این بازی Hidden Object می باشد و به تازگی منتشر شده است . داستان بازی در مورد یک زن جوان و بی بضاعت می باشد که دارای یک سیرک حیوانات است . شما می بایست به او کمک کنید تا شهرت سیرک خود را بالا ببرد و شخصیت داستان را به عشقش برسانید . امیدواریم از حل پازل های این بازی نهایت لذت را ببرید .

Amir.M بازدید : 71 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Big Fish Legend v1.0 – یک بازی دوبعدی و کم حجم برای ویندوز می باشد . در این بازی شما می بایست به یک گربه ی کوچک کمک کنید تا به هدف خود برسد . هدف او پیروز شدن بر چهار رئیس و محافظ است تا قدرت هایی خاص به او بدهند . شما تنها با پرش و جمع کردن جواهرات ۶۰ مرحله ی بازی را می بایست طی کنید تا به هدف خود برسید . برای مشاهده تصاویری از بازی ، به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Amir.M بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Paper Zombie این بازی با بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود ، یکی از محبوبترین بازی های سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با سرعت عمل ، به زامبی های کاغذی شلیک کنید که برای این کار سلاح های مختلف با قابلیت متفاوت را در اختیار خواهید داشت . با کشتن زامبی ها ، امتیاز به دست می آوردید تا مراحل بالاتر را باز کنید . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید .

Amir.M بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بازی Cestos2 Party Time یک بازی آنلاینو جند نفره بسیار زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل آندروید است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.شما برای این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید، چون بازی به صورت آنلاین بوده و امکان بازی به صورت آفلاین وجو ندارد. ولی چون گیم پلی بازی سنگین است ترافیک زیادی مصرف نمیکند. بازی از چند مینی گیم تشکیل شده است. شما پس از کانکت به سرور و انتخاب حریف توسط خود بازی به طور تصادفی به یکی از گیم ها متصل میشوید.به طور کلی ۶-۷ مینی گیم وجود دارد که همگی آنها یک وجه مشترک دارند.شما در تمامی آنها ۳توپ در اختیار دارید و میبایست به جهت دادن به آنها گیم موردنظر را انجام دهید. برای مثال در مینی گیم Mines شما میبایست توپ های خود را از برخورد به مین ها حفظ کنید.باقی گیم ها نیز با یکبار بازی کردن قابل درک خواهند بود.در صورت برنده شدن در پایان هر گیم به شما مقداری سکه و XP داده میشود که میتوانید از آنها برای طراحی Avatar خود استفاده کنید.نکته جالب دیگر این بازی وجود تعداد زیادی پلیر ایرانی است.

Amir.M بازدید : 56 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Genuine Registry Doctor 2.5.4.2 یک نرم افزار قدرتمند جهت بهینه سازی کامپیوتر می باشد . حتما تا به حال شده در ویندوز به ارور های متعدد و باگ های زیادی بر بخورید که قادر به رفع آنها نباشید و برای حل آنها نیاز به یک نرم افزار حرفه ای داشته باشید .  Genuine Registry Doctor 2.5.4.2 دقیقا همان نرم افزاری است که شما میخواهید . این نرم افزار قابلیت رفع همه ارور ها و باگ ها را دارا می باشد و در کمترین زمان ممکن می تواند کامپیوتر شما را بهینه کند و همچنین سرعت کامپیوتر و امنیت کامپیوتر شما را تا حد بسیار خوبی بالا ببرد . خصوصیت خوب  Genuine Registry Doctor 2.5.4.2 صرفه جویی در وقت است ! یعنی این نرم افزار در سریع ترین زمان ممکن کار های اسکن و فیکس کردن و بهینه کردن را انجام می دهد و تا حد زیادی در زمان شما صرفه جویی می شود . قابلیت های دیگر : Startup Manager, Disk Cleaner, File Pulverizer  و . … . یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار ، رایگان بودن آن است و این که لازم نیست نرم افزار را کرک یا پچ کنید و با مشکلات عدم کرک شدن و .. مواجه شوید و کافی است تا فقط نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید . این نرم افزار با یوزر ها به صورت دوستانه بر خورد میکند یعنی کرک و پچ و … بازی ها و برنامه های دیگر را جزو مشکلات به حساب نمی آورد و کاری به آنها ندارد .

Amir.M بازدید : 52 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Real Player یک پلیر قدرتمند جهت پخش فیلم ها و آهنگ ها می باشد . حتما همگی نام این پلیر را شنیده اید و یا از آن استفاده کرده اید . امروز ما نسخه Plus این نرم افزار که نسخه ی حرفه ای تر نسبت به نسخه معمولی می باشد را آماده کرده ایم. و اما در مورد خصوصیات این پلیر : این پلیر غیر از پخش فایل های شما به شما اجازه می دهد تا از بین میلیون ها آهنگ و فیلم جدید روز دنیا ، به انتخاب خودتان فیلم و یا آهنگ انتخاب کنید و توسط این پلیر بخرید یا دانلود نمایید. البته برخی از این فیلم ها و آهنگ ها رایگان نیستند و برای گرفتن آنها مجبور به پرداخت هزینه هستید . همچنین می توانید توسط این پلیر قدرتمند ، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید و دسته بندی کنید تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . شما همچنین می توانید با یک کلیک ساده ، ترک ها و فایل ها را از CD یا DVD در داخل کامپیوتر خود ذخیره نمایید و به راحتی آنها را در قسمت media library قرار دهید تا هر وقت که خواستید بدون نیاز به دیسک مورد نظر به فایل ها دسترسی داشته باشید . همچنین می توانید موزیک ها و آهنگ های خود را درون CD بریزید بدون اینکه برنامه خاصی جهت رایت کردن داشته باشید در واقع Real Player علاوه بر اینکه یک پلیر بسیار قدرتمند به شمار می آید ، توانایی رایت و مدیریت فایل های شما را دارد. این پلیر همچنین قابلیت گذاشتن زیرنویس بر روی فیلم ها را دارد و زیر نویس فیلم ها را به راحتی پخش خواهد کرد . همچنین موقع نصب این پلیر از شما سوال می شود آیا میخواهید این پلیر را وارد اینترنت کنید ؟ که اگر تیک این قسمت را بزنید قادر خواهید بود تا ویدئو های در سطح اینترنت را به رحتی و یا یک کلیک دریافت نمایید . به طور مثال ویدئو های سایت یوتیوب را با یکی کلی ساده می توانید توسط این پلیر دانلود نمایید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های کلیدی Real Player کانورت کردن یا همان تبدیل کردن فایل های ویدئویی ب فرمت های با کیفیت و بی کیفیت می باشد به طوری که می توانید مثلا فایل با فرمت WMA را به MKV تبدیل نمایید .

Amir.M بازدید : 66 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


OpenCloner Blue-Cloner یکی از ابزار ها و نرم افزار های ساخته شده برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلو ری می باشد . این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود . این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها رو روی هادر دیسک رایت کند . یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی یک ذره هم کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت می دهند . هم چنین جدید ترین نسخه از OpenCloner Blue-Cloner که امروز برای شما آماده کرده ایم قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 15,725